Lycka

Lycka, vilken svår känsla att uppnå.. eller?


Nej absolut inte, men det gäller att försöka se det man är lycklig över varje dag. Vi har börjat med en ny grej på jouren, ni som har varit hos oss förut vet ju att vi hade en spalt på tavlan där det stod "hur känner DU idag" det har varit väldigt populärt och det har varit en väldigt massa olika känslor.
Men nu har vi ändrat så det står "vad är du lycklig över idag?" för vi tänkte börja lyfta fram allt det bra som finns.
För varje dag så finns det ju faktiskt någonting man kan se som positivt eller en lyckokälla, det kan vara så små saker som att man kom i tid imorse, att man fick ett roligt telefonsamtal, man fick skratta, eller ens vänner, familj och så vidare. Det gäller att se dom små glädjeämnena varje dag.
För det är allt för ofta man missar dom..
Kom och träffa oss på Tisdag och berätta vad just Du är lycklig över.

Kommentarer
Postat av: En glad och tacksam mamma

Hej Tjejer, jag skulle bara vilja ge er beröm och tacka er. Min dotter har mått väldigt dåligt nu ett bra tag. Men den senaste månaden har jag verkligen börjat se en förändring, vi satte oss ner och pratade lite ikväll och hon berättade allt hon hade haft i skallen och berättade även att hon varit hos er och pratat och att ni verkligen hade hjälpt ofantligt mycket. Så tack för att ni kunde hjälpa min lilla flicka en bit på väg!



Stor kram till er

2010-03-28 @ 19:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0