Ensamhet

Vi känner oss alla ensamma då och då, det är en naturlig del av livet. Att vara för sig själv ibland kan vara positivt och utvecklande, men det är något annat än att känna sig ensam. Ibland kan ensamheten pågå en längre tid, bli extra smärtsam eller kännas bottenlös.

Att känna sig ensam är bland det svåraste saker som finns. Alla människor behöver någon som man kan luta sig mot i svåra uppförsbackar eller bara få känna kärlek av. Jag vet själv hur det känns att känna sig ensam. Jag har aldrig varit ensam, men däremot har jag ofta kännt mig ensam. Det känns som att man står och skriker i ett fullsatt rum utan att någon hör en. Det är hemskt! Hemskt!

Men för alla er som ibland känner er ensamma så ska ni veta att ni inte är det. Det finns så många människor som är lik er själva och som kanske också känner sig ensamma. och framförallt, som bryr sig om er!

Jag hoppas att vår jour på tisdagskvällarna på domsaga kan hjälpa några tjejer. Kanske inte alla, men iallafall några. Snälla tjejer, hör av er till oss på mail, via blogggen, via domsaga eller vår telefon ifall ni behöver hjälp och stöd. Det är därför vi jobbar med detta! För att vi vill hjälpa till.

Som sagt, jag vet hur det känns att vara ensam, kanske kan vi vara"ensamma" tillsammans?

MVH Sisters of Sundsvall.

Kommentarer
Postat av: Ella

vile bara säga att ni tre tjejer har stöttat mig jätte jätte mycket och hjälpt mig! tur att såna som ni finns!

2010-03-05 @ 00:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0